sobota, 21 listopada 2015

Matowe paznokcie hybrydowe bez użycia specjalnego topu + sweterkowe zdobienie


 
Oto mój nowy początek. Długo zastanawiałam się od czego powinnam zacząć. Jaki temat zasługuje na to by znaleźć się w pierwszym poście? Wtedy przypomniało mi się, że pod zdjęciem na Instagramie dostałam kilka pytań o to jak uzyskać idealny mat na paznokciach hybrydowych i wiadomości, że wiele topów matowych różnych marek nie daje zadowalającego efektu. Teraz zamierzam się z Wami tą wiedzą podzielić.

Jest to najprostszy sposób, który przyszedł mi do głowy, który wypróbowałam na własnych paznokciach i którego efekt przez cały czas noszenia hybrydy utrzymywał się bez zarzutu. Nie potrzeba do niego właściwie nic ponad te przybory, których używamy do wykonania podstawowego manicure hybrydowego.

Zaczęłam od wykonania klasycznego manicure. Użyłam do tego lakierów marki Semilac 138 Perfect Nude i 056 Pink Smile oraz złotego holograficznego brokatu marki Inglot.

Następnie wystarczy sięgnąć po bloczek polerski i zmatowić wierzchnią warstwę topu tak samo jak matujemy płytkę paznokcia przed nałożeniem bazy.

Na koniec przemywamy paznokcie cleanerem i matowy efekt gotowy. Zaznaczam, że zmatowiłam tylko dwa paznokcie więc błysk na pozostałych paznokciach jest zamierzony.

Jest to najprostsza i najszybsza do wykonania metoda, niewymagająca dodatkowych zakupów w postaci matowego topu, który według opinii dziewczyn nie zawsze daje zadowalający efekt. Nie mogę się na ten temat wypowiedzieć, gdyż z żadnego topu matowego nie korzystałam.
W tym miejscu możemy zakończyć, ale ja postanowiłam tym razem dodać zdobienie w postaci sweterkowego wzorku.

Użyłam w tym celu ostrej końcówki drewnianego patyczka do odsuwania skórek. Gotowy wzorek należy utwardzić w lampie UV, a następnie warto poprawić go drugą warstwą i kolejny raz utwardzić.

Utwardzony wzorek przemywamy cleanerem i taki pozostawiamy lub jeżeli efekt jeszcze Was nie zadowala można delikatnie przejechać go bloczkiem, aby nadać mu matowe wykończenie. Zwróćcie jednak uwagę, żeby nie zniszczyć efektu 3D, bo na tym polega cały urok "knitted nails".

Nie pozostaje nic innego jak cieszyć się efektem :).
xoxo
A.

20 komentarzy:

  1. Paznokcie wyszły pięknie, ale nie wyobrażam sobie mieć takiego sweterkowego wzorku u siebie, ponieważ denerwowałby mnie fakt, że wzorek jest wypukły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie to najbardziej w nich lubię, nie mogę przestać dotykać ;)

      Usuń
    2. Możesz pokryć to top coat i zrobić tylko jedna warstwę wzorków i będziesz mieć fajny wzorek raczej nie wyczuwalny

      Usuń
    3. Możesz zrobić jedną warstwę wzorków i nałożyć po utwardzeniu top coat i u twardość i żadnych wypukłych wzorków nie powinnaś czuć

      Usuń
  2. Jeju paznockie są śliczne, fajnie opisujesz:)
    Używasz czegoś aby nie łamały się one?
    Napewno skorzystam z tego 'sweterkowego' pomysłu- jest genialny<3
    Kontynuuj bloga, mimo tego, ze zaczynasz idzie ci super<3
    Powodzenia w dalszym pisaniu<3

    buziaaaki
    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do paznokci, nie dbam o nie jakoś szczególnie. Mają to do siebie, że dość szybko rosną, więc gdy któryś się złamie najczęściej skracam resztę. Na pewno trochę zabezpiecza je hybryda, która utwardza płytkę i sprawia, że jest mniej podatna na uszkodzenia. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Malowałaś topem po wzorku czy juz nie?

      Usuń
  3. Paznokcie wyszły ekstra ;)
    Już jakiś czas temu zakochałam się w tym sweterkowym wzorku, ale jeszcze nie znalazłam czasu żeby stworzyć go u siebie ♥ i tak jak napisałaś w komentarzu wyżej, ja też nie mogę przestać macać ciągle takich wypukłych wzroków ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No efekt rewelacyjny! Czekamy na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiłaś wzrorek to juz nie malowałaś topem? Lakier nie kleił sie?
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po utwardzeniu wzorku nie nakładam już topu. Przecieram warstwę dyspersyjną cleanerem i nic się nie klei :)

      Usuń
    2. Nie odpryskuje ten lakier bez topu? :)

      Usuń
    3. Nic nie odprysnęło przez cały czas noszenia wzorku (2-3 tygodnie) :)

      Usuń
  6. Wypróbuję tę metodę matowienia hybrydy, dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przed matowieniem byl top na paznokciu, czy sama hybryda kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor był pokryty topem i utwardzony. Top lekko zmatowiłam bloczkiem :)

      Usuń
  8. Moze jeszcze czasem tu zagladasz i odpiszesz:) Mi po takim zmatowieniu zostaly takie ryski od bloczka, jak tego uniknac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam i odpiszę :)
      Polecam wybrać bloczek o większej gradacji. Chyba najlepiej jak nie jest on nowy tylko troszeczkę "wysłużony" wtedy nie powinien zostwiać takich rysek ;)

      Usuń
  9. Czy zmatowione paznokcie w taki sposób brudzą się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od koloru :). Z tymi na przykład nie miałam takiego problemu, natomiast białe już po kilku dniach wyglądają paskudnie :(

      Usuń